Cum sa fac distribuirea pliantelor in functie de produsul sau serviciu promovat?

Un raspuns ar fi DROP-MAIL DIRECT TARGET.

DROP-MAIL DIRECT TARGET – serviciu de distribuire materiale publicitare in functie de produsul/serviciu promovat.
Firma „X” comercializeaza motosapatoare si, prin urmare prin utilizarea acestui serviciu, materialele publicitare vor fi distribuite numai in zonele de case.
Societatea „Y” are ca obiect dezinsectie si deratizare. Pentru un impact maxim, solicita serviciul „drop mail direct target”, prin care materialele publicitare sa fie distribuite numai la blocuri sau numai intr-o anumita zona de blocuri.
Pentru un feedback maxim, Lycos Courier va poate oferi informatii cu privire la:

  • putem acorda informatii cu privire la target-ul urmarit de client, Compania Lycos Courier avand o baza de date completa cu privire la numarul de locuinte existente, categoria unei anumit cartier ( muncitoresc, rezidential, conservator, cu preponderenta o anumita etnie, etc);
  • putem pune la dispozitia clientului informatii despre firme in ce priveste obiectul de activitate, numarul de anagajati, cifra de afaceri, etc;
  • putem acorda asistenta clientului, in cazul in care acesta are un numar mic de flyere, dar doreste obtinerea unui feedback maxim;
  • putem distribui – la cerea clientului numai pe anumite strazi, punand la dispozitia clientului numarul de locuinte aferente strazilor alese;
  • putem distribui zeci de mii de pliante, flyere, reviste pe zi;
  • pe toata perioada distribuirii clientului i se vor comunica – in fiecare zi – zonele in care se distribuie, zonele in care distribuirea a fost finalizata, pentru ca acesta sa aiba posibilitatea de verificare.

Pe langa servicul „drop mail direct target”, in functie de alte caracteristici ale produsului/serviciului promovat, clientul poate apela si la alte tipuri de distribuire flyere si pliante publicitare.

This entry was posted in Noutati distributie pliante and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.