Este momentul…
Conform unui studiu realizat pe 1000 de campanii atât din S.U.A. cât si din Europa, firmele care si-au taiat ori redus cheltuilelile de marketing în timpul crizei au fost net dezavantajate dupa trecerea ei, în comparatie cu firmele care si-au mentinut ori crescut cheltuielile.
…pentru o promovare eficienta…
Drop mail-ul este un instrument de marketing direct,
care presupune distributia de materiale publicitare în cutiile postale. Pentru optimizarea si eficientizarea maxima a campaniei de promovare, în afara procesului de distributie, oferim clientilor nostri sustinere logistica, analiza feedback-ului, precum si accessul la baza de date a potentialilor clienti.
Astfel, va puteti eficientiza campania de promovare, prin accesul la informatii precum: firme existente, companii în functie de activitatea pe care o desfatoara; numarul de persoane fizice (potentiali clienti) existent în fiecare cartier pe anumite zone delimitate sau strazi; clasificarea strazilor în functie de produsele sau serviciile promovate; interactiunea potentialilor clienti la serviciile sau produsele dumneavoastra.