Pliante publicitare vs. reclama TV

80% din informatii le percepem cu ajutorul vazului. Prin urmare, reclamele TV sunt mai usor de retinut? Au un impact mai mare asupra potentialior clienti? Este posibil…

Sa facem o scurta analiza asupra cele doua tipuri de publicitate, prezentand mai intai aspectele pozitive:

Publicitatea prin pliante/materiale publicitare prezinta flexibilitate, caracter oportun, poate acoperi

intreaga piata locala, acceptare larga din partea potentilalior clienti, prezinta grad inalt de credibilitate, "durata de viata" este mai lunga, buna circulatie a exemplarelor de la un potential client la altul.

Publicitatea in televiziune prezinta ca avantaje: combinarea imaginii, sunetului si miscarii ceea ce duce la o perceptie maxima a mesajului transmis; apeleaza la simturi, uneori inducand o atentie subliminala (ex.: zgomotul unui lichid care curge intr-un pahar, zgomotul unei masini, etc.); atentie sporita; larga difuzare.

Si totusi, exista diferente substantiale intre cele doua tipuri de publicitate.

Daca in cazul pliantelor, potentialul client "pipaie si vede" produsul/serviciul, in cel de-al doilea caz, imaginea este efemera: trebuie sa fii la ora si minutul cand se difuzeaza. In cazul publicitatii TV costurile sunt absolut ridicate; apare riscul de confuzie din cauza aglomeratiei de informatii (calup publicitar format din mai multe spoturi); expunere trecatoare; selectivitate redusa a audientei.

This entry was posted in Noutati distributie pliante and tagged , , . Bookmark the permalink.