Regulament distributie flyere si pliante publicitare.

ANTE DISTRIBUTIE

In vederea obtinerii unui feedback maxim, a unei eficiente sporite,clientului i se ofera intreg sprijinul logistic (consultanta) cu privire la:

  • strazile, zonele/cartierele in care vor fi distribuite pliantele;

  • numarul de cutii postale din fiecare zona;

  • alegerea zonei in functie de serviciul/ produsul promovat;

  • referinte cu privire la caracterul zonei (muncitoresc, conservator, rezidential, preponderent o anumita etnie, etc.);

  • curierii care vor distribui vor fi prelucrati in ce priveste serviciul/produl promovat, caracteristicile acestuia, adresa firmei, etc;

  • punerea la dispozitie de informatii pertinente rezultate din experienta companiei de-a lungul anilor;

Pliantele publicitare sunt preluate de la client, fie de la sediul acestuia, fie sunt aduse la sediul companiei.

 

DISTRIBUTIE

In timpul distributiei, clientul va fi „conectat” la tot ce se petrece in zonele alese:

  • la cerere, clientul va fi informat in fiecare zi asupra strazilor pe care s-a efectuat distribuirea, in vederea verificarii;;

  • va fi informat cu privire la zonele finalizate;

  • posibilitatea verificarii distributiei impreuna cu un reprezentant al companiei;

  • va fi informat cu privire la diverse incidente aparute in cursul distributiei (agentii nu sunt lasati de catre persoane din imobil sa puna pliante in cutii postale, interfoane defecte, caini agresivi pe strada, injurii si amenintari, etc.);

This entry was posted in Noutati distributie pliante and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.